20
nov.
11

bunicii de ieri, bunicii de azi, bunicii de maine

aceasta este  mai mult o postare PEnTRU mine insumi decat PEnTRU tine, Petru…

este mai mult despre mine poate…

este o postare despre bunicii mei pe care nu i-am cunoscut.

tu i-ai cunoscut doar pe bunica mea, pe ” mamaie Geta”  si pe ” Bunu’ „- bunicul mamei tale. ( el voia sa te vada la Olimpiada, dar erai oricum prea mic ca sa iti aduci aminte acum ceva, cred). intre timp Bunu’ s-a dus, iar pe „mamaie Geta” nu ai mai vazut-o.

eeeeei…. in fine….

eu am avut 2 bunici: Ion si Nae. ( unul din partea mamei, celalalt din partea lui tata, logic. :). pe ei nu i-am cunoscut niciodata. singurii „bunici” mi-au fost „mamaie Silvia” si „mamaie Geta”. la 5 ani, singurul bunic mi-a ramas „”mamaie Geta””. si inca imi este singurul bunic. si inca iti este singurul strabunic.

cele mai frumoase amintiri de cand eram copil sunt amintirile legate de bunici. de vacantele la Ploiesti, ( mamaie Geta- la curte- str. Spatari) si de  mamaie Silvia- Bucuresti, str. Existentei. tin si acum minte cum mamaie Silvia  imi aducea covrigi cu susan.- poate ca nu mi-a adus decat o data covrigi cu susan, dar ori de cate ori ma gandesc la mamaie Silvia, imi miroase a covrigi cu susan. tin minte cum, cand ma trezeam vara la mamaie Geta la Ploiesti, mirosea a gradina udata dis-de-dimineata. ea facea asta…. si mie, ori de cate ori ma gandesc la mamaie Geta, imi miroase a gradina udata dis-de-dimineata.

poate ca atunci vremurile erau mai asezate, poate ca atunci oamenii erau mai linistiti, viata mai tihnita, bunicii mai … „de la tzara” si nepotzii mai… „nepotzi”. poate ca atunci … sau poate ca astazi…

PEnTRU mine, asa arata bunica. are parul alb si miroase a gradina udata dis-de-dimineatza.    PEnTRU tine cum arata, Petru?


0 Răspunsuri to “bunicii de ieri, bunicii de azi, bunicii de maine”



  1. Lasă un comentariu

Lasă un comentariu


Real Time Analytics try{ clicky.init(66497138); }catch(e){}

Clicky