07
nov.
10

ma vaicaresc, deci EXIST!

ma-ma uhhhhh, mă-măăăăă îîîîîî, ma-mo ăăăăăăă… si tot asa!

nu ma prind daca aceste inceputuri de cuvinte sunt doar niste indemnuri care sa te ajute sa inaintezi cand te tarasti ca un vierme de mare viteza prin casa in cautarea cainelui, a mancarii cainelui sau a mea, sau daca tu chiar spui un fel de „mama”. cert e ca nu „spui” lucrul asta asa cum imi imaginam – un „mama” clar si suav urmat de un zambet plin de recunostinta! Tu spui felul tau de „mama” doar ca sa te vaicaresti!!!

vrei in brate nespus de mult si de cele mai multe ori iti iese! din fericire, vrei la multa lume, asa ca salele mele mai fac si pauza.

in tot cazul, cand te iau in brate ai grija sa-mi dovedesti imediat ca am gresit, atunci cand iti infigi cei 4 dinti ascutiti in obrazul meu si imi tragi cateva palme entuziaste. despre trasul de par nu mai am chef sa comentez prea multe: cred ca ma tragi cat pentru doi, avand in vedere ca la tatal tau nu ai de ce sa tragi!

norocul tau ca esti simpatic, si asta ma face sa trec si peste faptul ca „tata” spui de mai mult timp si numai cand esti foarte fericit, nu cand te apuca lamentarile!

ai opt luni si jumatate si una peste alta esti foarte tare.mai ales cand „dai la gioale” cu premergatorul – am incercat sa gasesc o formulare mai academica, dar ma uit la cate vanatai am si nu reusesc sa scot decat aceste jalnice „cuvinte de lauda”. am inceput sa port tocuri prin casa, ca sa nu mai fiu tinta atacurilor cu cantul de jos al suportului premergatorului.

acum esti in sufragerie in scaunul de masa si te lamentezi in stilul deja descris.

cred ca ma iubesti. oricum ma consideri o jucarie destul de ok. eu , oricum, te iubesc si asa!

vroiam sa scriu cate ceva si despre calatoria ta la viena, dar il las pe „ta-ta”, cel al carui nume il pronunti plin de bucurie!

si pun mai jos si poze din care reiese ca dupa ce ne-ai mancat urechile, te indrepti hotarat spre mancarea cainelui:

bine ca ai caciula, sa avem si noi de cine rade, ca doar de-asta te-am facut, nu!?

in ultima poza adormisei la televizor!!! ce cautai acolo poti sa-l intrebi fericit pe „ta-ta”!


1 Răspuns to “ma vaicaresc, deci EXIST!”


  1. noiembrie 17, 2010 la 1:02 pm

    ar cam fi cazul sa scrieti despre viena, sau macar sa ne puneti pozele, ca de aia le-ati facut, nu?

    hi-hi, petruschki, ce am eu in computer e foarte caraghios, eu cu tine la mami in pat… ala din care te-au lasat sa cazi de nu mai stiu cate ori!

    te pup, am lucrare la matematica, brrrrrr


Lasă un comentariu


Real Time Analytics try{ clicky.init(66497138); }catch(e){}

Clicky